Recenze Nattou chobotničky

Při vybírání dárku pro holčičku, která se nedávno narodila mojí kamarádce, jsem objevila chobotničku PIU PIU od firmy NATTOU. Tato roztomilá hračka je určená pro novorozená miminka i pro starší děti a má několik zajímavých předností, které mě přesvědčily, že se jedná o ten pravý dárek. Chobotnička Nattou je nejen roztomilá a příjemná, ale především dokáže v miminkách vyvolat pocit bezpečí. A právě proto jsem se rozhodla, že chobotničku PIU PIU koupím.

Milá hračka pro miminka

Chobotnička se mi zalíbila na první pohled. Hračka je velká přibližně 24 cm, z kulaté jednobarevné hlavičky vyčnívá osm proplétaných chapadélek. Na hlavičce jsou jen očka a usmívající se pusinka. Obličejík je jednoduchý, nekomplikovaný a působí velice příjemně a přátelsky. Nattou chobotnička je milá a přívětivá hračka.

Chobotnička se nabízí v několika barevných kombinacích, použité barvy jsou v jemných pastelových odstínech. Můžeme si vybrat ze dvou druhů. První možností je okrově žlutá a šedá chobotnička, které jsou jednobarevné. Druhou možností je pastelově růžová, modrá a zelená chobotnička, které mají chapadélka spletená ze dvou barev – základní barva je kombinovaná s bílou.

Vyrobeno z certifikovaných materiálů

Nattou chobotnička je vyrobená z certifikovaných materiálů, které jsou vhodné i pro právě narozená miminka. Chobotničku je možné dát i předčasně narozeným dětem. Materiál je velice příjemný na dotek a jednotlivé části jsou navržené a vyrobené tak, aby hračka byla pro miminka naprosto bezpečná. Chobotnička je vyrobená ze 100 % polyesteru a je možné ji vyprat na 30 °C.

Pocit bezpečí

Chobotnička PIU PIU je nejen velmi hezká a příjemná, ale má i další výjimečnou vlastnost. Hračka je navržená s ohledem na úchopový reflex, který mají novorozenci silně vyvinutý. Chapadélka novorozeným miminkům připomínají pupeční šňůru a tím v nich vyvolávají pocit bezpečí. Miminko si drží jedno z chapadélek a cítí se jako v bříšku maminky. To mu dodává veliký pocit klidu a bezpečí.

Chobotnička Nattou je skvělou hračkou i pro předčasně narozené děti, které jsou umístěné v inkubátorech. Miminko se reflexně přidržuje chapadélek a díky tomu se nechytá hadiček, kterými je napojené na přístroje, a nemůže si tyto životně důležité hadičky vytáhnout.

Nejoblíbenější hračka

Miminka se obvykle naváží na jednu hračku, která je pak pro ně nejdůležitější. Odborníci doporučují, aby maminka měla novou hračku několik nocí u sebe, hračka tak získá matčinu přirozenou vůni a bude miminku dodávat větší pocit bezpečí. Pro případ ztráty nebo zničení oblíbené hračky je dobré koupit hračky dvě. Tím se předejde stesku po milovaném plyšáčkovi.

Výrobky značky Nattou

Značka Nattou přináší široký sortiment hraček i dalšího vybavení pro děti. Hračky jsou vyrobené tak, aby dětem poskytovaly pocit bezpečí, klidu a pohodlí. Designéři hračky i další předměty navrhují tak, aby plně vyhovovaly potřebám dětí a napomáhaly jejich správnému rozvoji. Použité materiály jsou plně bezpečné a trvanlivé. Hračky mají zajímavé barvy, které děti zaujmou. Do sortimentu značky Nattou patří nejen hračky, ale i jídelní sady, deky, fusaky, ložní prádlo, dekorace a cestovní postýlky.

Závěrem

Jsem ráda, že jsem se rozhodla koupit chobotničku PIU PIU. Přesvědčilo mě hlavně to, že se díky ní novorozená miminka cítí v bezpečí. Chobotnička se mi také moc líbí. Milý obličejík působí uklidňujícím dojmem a určitě se nejedná o hračku určenou jen pro novorozence. Chobotnice Nattou může být oblíbeným plyšáčkem i pro starší děti.

Od Milena Snopovská

Studuji marketing, baví mě psát, vařit, cestovat a sportovat na rekreační úrovni (cyklistika, běžky, běhání, plavání a spoustu dalších). Nejraději mám chvíle strávené se svým bíglem Francisem.